середа, 17 лютого 2021 р.

Засідання №1 шкільного м/о асистентів вчителів

 

Засідання №1

шкільного м/о асистентів вчителів

Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

від 02.09.2020 року


ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.  Про підсумки роботи  м/о асистентів вчителів за 2019-2020 н.р.

Керівник м/о асистентів вчителів Павленко Ю.В.

2.  Про обговорення та затвердження плануроботи методичного об’єднання на 2020-2021 н.р.

Керівник м/о асистентів вчителів Павленко Ю.В.

3.  Про опрацювання, нормативних документівінструктивно-методичних листів та наказів МОН України з інклюзивного навчання 2020-2021 н. р.

Заступник директора з НВРТаран С.М.

4.  Про створення Команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, затвердити положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дітей.

Заступник директора з НВРТаран С.М.

 

5.  Про розгляд розкладу уроків, корекційно-розвиткових занять, календарно-тематичного планування уроків в учнів з особливими освітніми потребами.

Керівник м/о асистентіввчителів Павленко Ю.В.

6.  Про розробку Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Керівник м/о асистентіввчителів Павленко Ю.В.

 

УХВАЛИЛИ:

1.     Звіт про роботу м/о асистентів вчителів за 2019-2020 навчальний рік вважати задовільним.

2.     Затвердити планроботи методичного об’єднання асистентів вчителів на 2020-2021  навчальний рік.

3.     Дотримуватись методичних рекомендацій щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2020-2021 навчальний рік.

4.     Затвердити положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.Постійно підтримувати тісний контакт між усіма учасниками супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

5.     Відповідно до висновків інклюзивно-ресурсного центру, результатів психолого-педагогічних спостережень затвердити розклад уроків та проведення корекційно-розвиткових занять, календарно-тематичного планування уроків в учнів з особливими освітніми потребами на 2020-2021 навчальний рік.

 6.     Відповідно до результатів психолого-педагогічних спостережень та висновків інклюзивно-ресурсного центру розробити Індивідуальну програму розвитку дітей з особливими освітніми потребами та узгодити її з батьками.

 

 

 

 

 

 


1 коментар:

Правила безпеки на літніх канікулах

Відео:  Правила безпеки на літніх канікулах 2024