Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у закладі освіти. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання.
17.01.2023 року в Лебединському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу інклюзивних класів за підсумками І семестру 2022-2023 навчального року.
На порядку денному розглядалися такі питання: моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП; моніторинг навчальних досягнень та результатів корекційно-розвиткової роботи.
Вчителі - предметники, асистенти вчителів, вчителі початкових класів, класні керівники, практичний психолог та фахівець (консультант) КУ "Інклюзивно - ресурсний центр" Лебединської міської ради Сумської області виступили щодо динаміки розвитку та навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами за І семестр 2022-2023 н.р. згідно поставлених цілей індивідуальної програми розвитку.
Члени команди супроводу обговорили методи реалізації інклюзивного навчання з використанням технологій дистанційного навчання; зміни в інтелектуальній, емоційно-вольовій сферах дітей з особливими освітніми потребами. Визначили подальші напрямки та пріоритети роботи з учнями, які перебувають на інклюзивній формі навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар