вівторок, 1 квітня 2025 р.

“Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП”: для освітян створили методичний посібник

 


Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами”.

Про це повідомив Український інститут розвитку освіти.

Ознайомитися з повним текстом посібника можна нижче або за посиланням.

У виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на: доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти; індивідуальному прогресі дітей.

Посібник складається зі вступу та 13 розділів:

  1. “Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів”;
  2. “Оцінка та оцінювання під час навчання”;
  3. “Де й коли використовується оцінювання”;
  4. “Загальні підходи до оцінювання”;
  5. “Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)”;
  6. “Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП”;
  7. “Інструменти формувального оцінювання”;
  8. “Портфоліо учня для оцінювання”;
  9. “ Роль педагогічного спостереження для оцінювання”;
  10. “ Практика реагування на підтримку (з прикладами)”;
  11. “Залучення батьків до процесу оцінювання”;
  12. “Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти”;
  13. “Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)”.


Немає коментарів:

Дописати коментар

“Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП”: для освітян створили методичний посібник

  Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник  “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітні...