План роботи методичного
об’єднання
№
з/п
|
Тема засідання
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
1 засідання
|
Вересень 2019 р.
1. Обговорення та затвердження плану роботи методичного
об’єднання на 2019-2020 н.р.
2. Опрацювання нормативних документів, інструктивно-методичних
листів та наказів МОН України з інклюзивного навчання 2019-2020 н. р.
3. Створення Команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами, затвердити положення про Команду
психолого-педагогічного супроводу дітей.
4. Затвердження розкладу уроків, корекційно-розвиткових
занять, календарно-тематичного планування уроків в учнів з особливими
освітніми потребами.
5.
Про розробку Індивідуальної
програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
|
Вересень
|
Павленко Ю.В.
Керівник м/о
Таран С.М.
заступник
директора з НВР
Таран С.М.
заступник
директора з НВР
Члени шкільного м/о
Павленко Ю.В.
Керівник м/о
|
Робота між засіданнями
1.
Вивчення посадових
обов’язків асистента вчителя.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Розробка ІПР.
4. Робота над документацією.
5. Ведення шкільної документації асистентів вчителів.
|
№
з/п
|
Тема засідання
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
2 засідання
|
Жовтень 2019 р.
1.
Вивчення нормативної бази щодо організації інклюзивного навчання в ЗНЗ.
2.
Про облаштування зон ресурсної кімнати.
3.
Створення портфоліо для дітей з
особливими освітніми потребами.
|
Жовтень
|
Осадча І.В.
Овчаренко А.О.
Павленко Ю.В.
Керівник м/о
|
Робота між засіданнями
1.
Поповнення банку даних для створення портфоліо учнів з особливими
потребами.
2.
Перегляд ІПР.
3.
Робота над документацією.
4.
Виготовлення наочностей, папок, тематичних карток.
|
№
з/п
|
Тема засідання
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
3
засідання
|
Січень
2020 р.
1. Затвердження розкладу уроків, календарно-тематичного планування уроків в
учнів з особливими освітніми потребами.
2.
Інклюзивне навчання у Новій українській школі.
3.
Роль асистента вчителя щодо здійснення адаптацій та
модифікацій освітнього процесу для учнів з інклюзивною формою навчання.
4.
Моніторинг ІПР інклюзивних класів за I семестр.
|
Січень
|
Члени шкільного м/о
Таран С.М.
заст. дир. з НВР
Осадча І.В.
Ольсєвіч В.В.
Члени шкільного м/о
|
5.
Робота між засіданнями
1.
Діти із затримкою
психічного розвитку в інклюзивному класі.
2.
Поповнення
банку даних для створення портфоліо учнів
з особливими
потребами.
3.
Перегляд ІПР.
4.
Робота над документацією.
|
|||
№
з/п
|
Тема засідання
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
4
засідання
|
Березень 2020 р.
1. Корекційна робота з
подолання помилок на письмі у дітей з ООП (практичні поради).
2.Використання
інноваційних технологій навчання у роботі з дітьми з особливими потребами.
3.Поради й
рекомендації для вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами.
|
Березень
|
Осадча І.В.
Павленко Ю.В.
Керівник м/о
Овчаренко А.О.
|
Робота між
засіданнями
1.
Діти з порушенням слуху в
інклюзивному класі.
2.
Перегляд ІПР.
3.
Робота
над документацією.
4. Участь у шкільних методичних об’єднаннях .
|
№
з/п
|
Тема засідання
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
5
засідання
|
Травень 2020 р.
1. Адаптація дітей з
особливими освітніми потребами в шкільному середовищі.
2. Моніторинг ІПР
інклюзивних класів за ІI семестр та рік.
3. Поради батькам, у яких є
діти з особливими освітніми потребами.
4. Виконання плану роботи МО
у 2019-2020 н.р.
5.
Обмін думками та пропозиції щодо
складання плану роботи на наступний навчальний рік.
|
Травень
|
Таран С.М.
заступник
директора з НВР
Ольсєвіч В.В.
Члени шкільного м/о
Овчаренко А.О.
Члени шкільного м/о
|
Робота між засіданнями
1.
Поповнення банку даних для
створення портфоліо учнів
з особливими
потребами.
2.
Перегляд ІПР.
3.
Робота над документацією.
4.
Участь у шкільних методичних
об’єднаннях.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар