ВСТУП
«Учитель повинен
усе життя працювати над вдосконаленням», – писав В.Сухомлинський. Тому головним
завданням методичного об’єднання є розвиток у кожного вчителя того
індивідуального стилю, який характеризує його професійну майстерність як
складне соціально – педагогічне явище, що згідно з Концепцією 12-річної
загальноосвітньої школи визначається «…всією структурою особистості вчителя, є
синтезом різноманітних його особистісних якостей, наукової освіченості, ідейної
спрямованості, фахових знань, умінь і навичок».
Уся робота методичного
об’єднання
вчителів інклюзивних класів підпорядкована головній меті – допомогти вчителям
найбільш ефективно використати свої знання у роботі з дітьми з особливими
потребами.
Проблемна тема
методичного об’єднання асистентів вчителів інклюзивного навчання: «Формування і
розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами».
Метою
методичного об’єднання асистентів вчителів інклюзивного навчання є: орієнтація
на задоволення особливих освітніх потреб дітей з особливими освітніми
потребами.
Для досягнення
зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:
· Подолання
бар’єрів на шляху отримання якісної освіти та соціалізації всіх учнів, а не
тільки учнів з особливими освітніми потребами.
· Вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх
урахування при плануванні роботи вчителів.
·
Задоволення
індивідуальних освітніх потреб кожної дитини;
·
Дослідити
та проаналізувати нормативно – правову базу у сфері освіти дітей з особливими
освітніми проблемами.
· Формувати життєві орієнтації у дітей з психофізичними
вадами, щоб підготувати їх до самостійного життя.
·
Розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів.
·
Удосконалювати мовленнєву діяльність учнів на
комунікативній основі.
·
Працювати над удосконаленням культури мовлення.
· Обговорювати актуальні питання навчання і виховання.·
Аналізувати якість знань, умінь та навичок, виявлення
та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів)
навчальних програм.
· Залучення батьків дітей з особливими освітніми
потребами до навчального процесу школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар