неділя, 9 лютого 2020 р.

ВСТУП

ВСТУП
«Учитель повинен усе життя працювати над вдосконаленням», – писав В.Сухомлинський. Тому головним завданням методичного об’єднання є розвиток у кожного вчителя того індивідуального стилю, який характеризує його професійну майстерність як складне соціально – педагогічне явище, що згідно з Концепцією 12-річної загальноосвітньої школи визначається «…всією структурою особистості вчителя, є синтезом різноманітних його особистісних якостей, наукової освіченості, ідейної спрямованості, фахових знань, умінь і навичок».
Уся робота методичного об’єднання  вчителів інклюзивних класів підпорядкована головній меті – допомогти вчителям найбільш ефективно використати свої знання у роботі з дітьми з особливими потребами.
Проблемна тема методичного об’єднання асистентів вчителів інклюзивного навчання: «Формування і розвиток ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами».
Метою методичного об’єднання асистентів вчителів інклюзивного навчання є: орієнтація на задоволення особливих освітніх потреб дітей з особливими освітніми потребами.
Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:
·    Подолання бар’єрів на шляху отримання якісної освіти та соціалізації всіх учнів, а не тільки учнів з особливими освітніми потребами.
· Вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи вчителів.
·     Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини;
·     Дослідити та проаналізувати нормативно – правову базу у сфері освіти дітей з особливими освітніми проблемами.
· Формувати життєві орієнтації у дітей з психофізичними вадами, щоб підготувати їх до самостійного життя.
·     Розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів.
·     Удосконалювати мовленнєву діяльність учнів на комунікативній основі. 
·     Працювати над удосконаленням культури мовлення.
·    Обговорювати актуальні питання навчання і виховання.·     Аналізувати якість знань, умінь та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм.
·   Залучення батьків дітей з особливими освітніми потребами до навчального процесу школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Асистент вчителя Ольсєвіч Вікторія Валеріївна взяла участь у всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2024" в номінації "Образотворче мистецтво"

І знову вчителі  Лебединської міської територіальної громади – переможці всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2024» Щороку однією з найб...