Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів закладів освіти
Аби допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»👉 https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Inclusion_zaklad_osvity_SQE-SURGe_2023.pdf
У посібнику директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Посібник складається з п’яти розділів:
- Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище.
- Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
- Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти.
- Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар