вівторок, 2 січня 2024 р.

 

Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів закладів освіти

Посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»
Аби допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»👉 https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Inclusion_zaklad_osvity_SQE-SURGe_2023.pdf

У посібнику директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.

Посібник складається з п’яти розділів:

  1. Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище.
  2. Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  3. Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
  4. Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти.
  5. Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Асистент вчителя Ольсєвіч Вікторія Валеріївна взяла участь у всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2024" в номінації "Образотворче мистецтво"

І знову вчителі  Лебединської міської територіальної громади – переможці всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2024» Щороку однією з найб...